Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Torp önskas hyra på årsbasis

Torp önskas hyra på årsbasis

Magnus | | 2011-08-14 22:00
Jag jobbar i mycket hektisk miljö i Stockholm och söker något att kunna dra mig tillbaka till de dagar (4-5 på raken) då jag är ledig. Jag är mycket ansvarsfull och ordningssam men har ett dyrt boende i stan som också ska betalas och därför söker jag något billigt där ni i gengäld får någon som tar hand om och ser efter er stuga.
Jag önskar hyra ett torp/stuga max 2 timmars bilresa från Stockholm. Det ska ligga helt avskilt och stilla. Bostaden bör ha vatten, el, mulltoa(/wc) och dusch inne. Kyl och frys ska också finnas. God mottagning för operatören 3 måste finnas.
Öppen spis eller kamin är ett måste. Mysig tomt ett plus. Bad inget måste men gärna så man kan gå eller cykla en kort bit för lite utsikt men absolut inget måste.
Man ska också kunna bo där vintertid med hjälp av kamin/öppen spis/vedspis

/Magnus Wiberg

Meddelandet har blivit läst av 2685 personer.
2 stugor i Mälaren
Anders Nord | | 2012-01-12 18:41
Stugorna ligger på Alholmen i Mälaren, utanför Ekerö. Det tar 5 minuter med båt från Sluts brygga och det tar en dryg timme till Sluts brygga från centrala Stockholm. Det är två små stugor på en sjötomt på en grymt fin ö!

Info: http://www.stugnet.se/objekt.asp?id=7403

Det finns även en större stuga på 65kvm som inte står med i beskrivningen ovan eftersom jag själv bor där på somrarna. Men du är ju ute efter att hyra året runt så vi kan säkert komma överens.

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar